Nytt telefonsystem

Vi har fått nytt telefonsystem og har pr. dags dato dessverre ikke funksjonen som sier hvilket nummer du står i køen. Vi beklager at det kan oppleves veldig frustrerende med ventetid når du står i lang telefonkø, men vi prioriterer alltid å besvare telefonen. Meldinger på HelseNorge (E-kontakt) besvares kun når telefonen ikke ringer. Hvis du trenger time som haster (samme dag) må du ringe når telefonen åpner kl. 0830. Hastetimene fylles til det blir fullt. 

Viktig informasjon

Legekontoret

Kontakt med oss via Helsenorge

Vi ber alle som ønsker å kontakte oss via nettet for resept, time og beskjeder om å bruke helsenorge.no (gratis, bortsett fra E-konsultasjon). Logg deg inn på : http://helsenorge.no og gi deretter samtykke til digital dialog (dette er et krav for å ta i bruk tjenesten).

Du bør også laste ned HelseNorge App på din telefon.

Inntil videre er det dessverre ikke mulig å bestille timer online da vårt journalsystem ikke har denne tjenesten, ennå.

Hvis du trenger time fremover i tid kan du sende forespørsel via E-kontakt. E-kontakt besvares av hjelpepersonell når det er tid. Telefonen prioriteres.

Sender du E-konsultasjon til din lege kan du forvente svar innen 1-5 virkedager.

E-konsultasjon vil være avskrudd når legen ikke kan besvare denne. Du vil da ikke få tilgang til å sende E-konsultasjon.

Timer som haster (samme dag/som ikke kan vente) må man bestille pr. telefon når vi åpner telefonen kl. 0830. I perioder hvor pågangen er stor vil det dessverre ikke være nok timer til alle som ønsker det samme dag.